strö lite socker på mig, blessa mig muuchoo


pic; 1. har jag tagit. 2. lesmokeimage & rubriken är härmad av elin fast låten är från timbuktu (a'
Godmorgon söton! Dagen före dagen före dopparedagen idag. Om det är så man säger, rätta mig om jag har fel hah. Vaknade såklart uttav att våra förbaskade telefoner ringde x antal gånger. Ibland är det inte super att ha en telefon på sitt rum alltså. Jaja, gick upp vid tio. Kokade kaffe och gjorde två mackor med prickigkorv och paprika. Hur gott? Mumma. Ska hoppa in i duschen nu, fixa mig lite. Sen får jag hålla tummarna att det inte börja snöa koatiskt (det heter väl så?) så jag kan dra in till malmö med syskonen och fixa alla julklappar. Ja ni har rätt, har inte köpt en enda julklapp. Så typsikt liksom. Jajaaa, hör av mig innan vi åker hoppas jag. Annars får ni ha en kanondag. PUSSAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0