someone pick me up, cause i'm fallin down

Jag vaknar alltid aldeles för sent för att orka hitta på något, jag har bara tre avsnitt av OTH kvar och jag vågar inte se dom för jag vill inte att det ska vara slut, patetiskt? ohyes! Jag saknar snön, nu är det bara grått och trist överallt. Jag är lite smått förälskad i Chris Browns nya album "grafitti", föutom låten "I love U".. den får mig alltid att skratta så mycket, ni måste höra den!! Och min käre vän ska iväg till Rom och jag är typ såhääääääääär avundsjuk att jag håller på att typ spy, får väl hoppas på att han plockar ner mig i hans resväska thihi. Och jag vill göra om mitt rum och skriva på väggen precis som peyton gör, så personligt och fint. Och det går tydligen inte att lägga in bilder, så därför får detta bli ett tråkigt inlägg utan bilder. Så puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vem är det som är i Rom?<3

2009-12-27 @ 16:30:08
Postat av: Emma

sv; ahaaa, det var därför. nej inget speciellt, bara trevligt att prata liksom. :) men vet hur du känner med oth.. ville inte heller se slut vänner, haha ;P <3

2009-12-27 @ 16:33:05
URL: http://milknwater.blogg.se/
Postat av: louise

linnsan: puneboy ska dit. ;)<3

2009-12-27 @ 17:12:39
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Linn

Vah? ska han dit, fan vad avundsjuk man blir, jag vill också till RomXD<3

2009-12-27 @ 22:22:21
Postat av: louise

linn: säg inget, du är fan i zermatt ;D<3

2009-12-28 @ 00:15:01
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0