men i själva verket är jag kvar i mitt skal och jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart i mitt sagoland tar du mig i hand igen inga fler bråk och gråt, där är vi sams igen


Halluu, kan berätta att jag har vänt på dygnet heeeelt. Vaknade för 45 minuter sedan liksom, jah ni har rätt, klockan tre! Kan nog bero på att jag var uppe till halv tre också heh..
Gårdagen, julafton var i alla fall mysig. Fick allt jag önskade, lägger upp bilder senare. Hade en fin dag helt enkelt. Hade ni också det bra? Fick ni det ni ville osv?
Känner mig i alla fall väldigt ouppdaterad just nu, med bloggar osv. Men orkar verkligen inte kolla egenom alla 66 stycken jag följer just nu hah. Får väl göra det sen, för nu ska jag se ett avsnitt av ÄLSKADE one tree hill säsong 6 <3 Hörs senare med massa bildbomber osv. PUSS.

Kommentarer
Postat av: hellyee

super:D och du? fick du nått fint?:)

2009-12-25 @ 16:53:40
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0