it's all in my head


Bilden kommer från jak & jill skulle jag tro.
Hemma från stan sedan några timmar tillbaka. Mysigt var det! Köpte en tröja, letade även efter prickiga strumpbyxor precis som resten av bloggvärlden men i malmö var dom i alla fall slut. Så får väl ta och checka här i stan istället. Nu blev jag himmlans sugen på varma hallon, åh så gott. Speciellt med vaniljglass till, det skulle varit något det! Oviktig info där ja.. men men. Saknar sommaren helt otroligt, och är rädd & nervös inför 2010. Så nu fick ni veta det. Nu ska jag verkligen inte sitta här och tjata mer, puss på er.



Jaaah, jag har börjat lyssna på denna, helt galet rolig och mysig. Som emma sa, så får man lite sommarkänsla när man hör den. + att vi har sagt att vi ska lära oss den hah, ett lycka till skulle nog varit bra hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emma

hämta vatten, hämta vatten, hämta vatten :D

2009-12-30 @ 09:34:38
URL: http://milknwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0