i was waiting for you


pic; johnnysbird
Jaah, nu är det såhär att lilla jag inte har orkat lägga in bilder på datan från igår än så blir väl imorgon eller något. Och bilderna från i tisdags har jag redigerat, men helt plötsligt märker jag att hälften av bilderna har försvunnit, hur kul liksom? Jajaa, bilderna från igår kommer i alla fall imorgon. Nu ska jag nörda mig lite mer framför one tree hill, asså jag älskar det helt seriöst. Jajaa, idag är i alla fall en sådan typisk dag då man ska bara ta det lugnt hela dagen, vilket jag har gjort. Fast jag har ju i och för sig bara varit vaken halva dagen hah. Just därför borde jag nog inte gå och lägga mig så sent idag, så jag har liksom en dag framför mig imorgon. Mycket (tråkig) text här nu jah.. i alla fall.. sköt om er.

Kommentarer
Postat av: A

hahaha eller huuur! jag vill utomland och bli brun och sola o bada o shoppa och jaah allt!! :D haha eller hur älskar dom!! btw lägg upp bildwerna på vad du fick!<33 puss / A

2009-12-26 @ 17:02:17
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: hanna =)

fyf*n vad vackert hår . galet . ! <3

2009-12-28 @ 22:32:07
URL: http://mamaciitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0