i think i'll get outta here, where i can run just as fast as i can to the middle of nowhere to the middle of my frustrated fears


pic; the skullset
Godmorgon sötnosar! Har ni sovit gott? Har sovit som en björn i min älskade säng. Blev rätt så sent igår så är en aning trött nu. Var tvungen att ställa klockan idag, pågrund av att jag skulle ringa ett samtal. Men men, jag är vaken nu så det gör inte så mycket. Har ju studiedag idag, vilket är galet skönt! Dricker mitt morgonkaffe och äter blodapelsin. Kan verkligen inte få i mig något annat just nu. Tycker det är så svårt med frukost, man blir bara spyfärdig liksom. Jaja, äter väl något bättre senare. Ska åka in till stan senare på ett ärende. Sen blir det väl träning ikväll. Känns som denna veckan kommer bli super. Studiedag idag, lussebandy imorgon hela dagen i skolan, onsdag träffa en tjejkompis kanske?, torsdag ingen aning, fredag skolavslutning(!!!!!!!) lördag, malmö med syster. Hur underbart låter inte detta på en skala 1-10 liksom? :) Me likey!
Nu får ni ha en superbra start på veckan, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0