i just want you here tonight


I brist på annat så får ni en bild på mig, och jaaa jag har tröja på mig!
Hallåå, underbara torsdag idag! Riktigt najs dag i skolan, blev snöbollskrig bl.a. det var galet! Rätt så lugnt annars, vi slutade redan vid tolv. Sen drog man hem till linnsan, snackade massa skit och värmde oss på en kopp varm choklad. Mysigt värre. Sen åkte jag iväg till min friösr och blev klippt, finfint. Och nu sitter jag här. Är galet hungrig, blir väl snart käk hoppas jag.
Imorgon är det skolavslutning, suuuuperhärligt. Blir stan med flickorna efteråt, fika och lite sådant. Är förmodligen sista dagen jag träffar linnsan på tre veckor. Den ungen drar iväg och åker skidor, kommer saaakna henne.<3
Kan kanske lägga in min spotifylista med jullåtar sen? Det kanske låter bra? PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0