you make me feel like lalalalala

 tfs
Är så sjukt peppad, har precis tränat lite här hemma, och ska ut och springa nu. Fick värsta kicken och kände för att träna. Sen kom precis papp's hem med väskan jag bloggade om igår, ääälskar den. Så sjukt snygg är den. Bad syrran köpa den till mig så jag kunde betala tillbaka till henne sen, vi har ju inte zara i denna hålan hah.
Sen är jag sjukt shoppingsugen, det är klart.. shoppade en massa i stockholm precis.
Men just nu behöver/vill jag ha:
- Ett par svarta jeans på gina
- En kofta från gina
- Adidas jacka, röd & vit.
- En almanacka inför hösten
Men men, får se hur det blir med det. Nu ska jag snabbt ut i alla fall, hörs senare puss.

Kommentarer
Postat av: caroline andersson

häärligt :D

2009-08-18 @ 17:55:45
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Med mig är allt toppen, sjd? :D

2009-08-18 @ 18:42:33
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0