I'm back

Jag tycker vi ses sådär varje vecka, kanske ny tradition? Och sen lyder inläggen ungefär samma sak; jag har sovit hos Lollsan, vi håller på att göra oss iordning (och jag dampar på hennes mellanslag), och sedan ska vi, hör och häpna, inte dra vidare till stan faktiskt, utan nu är det en marknad som gäller! Ska köpa lite smått kanske. Igår åkte vi karuseller och min mage gjorde nästan fullt uppror, vi köpte remmar, och jag en munk.. 
När visaren pekar på två kommer mina föräldrar och hämtar mig så ska vi möta upp mormor och morfar på något café, intressant va? Och nu när jag ändå är igång får man väl göra lite reklam; gå gärna in på min blogg, milknwater.blogg.se, min sisådär femte blogg eller nåt, haha!
Byeee folket

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

auw tack så mycket sötnos:D

2009-08-01 @ 17:19:23
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: kajsa

:D



inte så mkt. sj ? =D

2009-08-01 @ 19:31:21
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0