#58495840

varning för ett tråkigt tids-fördrivts-inlägg.
sitter just nu i skolan, linn har otroligt tråkig franska och jag sitter och lyssnar på hah. idag är det i alla fall fredag och det känns najs, men kommer dock ha världens tråkigaste helg. vännerna ska göra annat och mormor ska vara hemma hos oss för att så kallat "passa" mig och lillasyster, eftersom att päronen ska fira bröllopsdagen. så vet inte alls vad jag ska hitta på, blir väl en chill-helg helt enkelt, *tråk*.
jaja, nu är folket klara så måste dra.. hörs när jag är hemkommen, puss på er söton.

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

God Morgon(Förmiddag) ^^



Allt bra med dig idag?



/Tobias

2009-08-28 @ 12:53:42
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0