YOU MAKE ME WANNA SPREAD MY ARMS AND FLY

Godförmiddag!
Har precis duschat och klätt mig ska sminka mig och lite sådant nu också.
Idag är det kanelbullens-dag och jag är super sugen på en god snäcka.

Får se hur dagen blir, vill ju in till Malmö, men tror inte det blir av.
Får se om det blir en tur in till Trelleborg (stan).
Det finns världens sötaste tröja på JC som jag bara måste ha!
Sen vill jag ju ha ett par mörkblåa CM till min bon jovi t-skirt
Jag har väl lagt upp den listan.. jaja där stod bl.a. det i alla fall.

Klänningen som jag skrev om för några dagar sedan, jag tyckte ju att
den var aldeles för dyr så jag tänkte prata med mormor och se om hon
kunde sy en liknande till mig. Så ska kanske ringa henne sen idag.

Uppdaterar mer senare
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0