I NEED SOME LOVE

Iknowiknowiknowiknow!
Jag är en dålig "bloggare" iknow!
Men kom inte hem från vid halv fem halv sex.
Har först då varit i skolan idag, haft ph samtal och sen tog jag en fika med mamma på stan. Mysigt.
Sen kom jag hem, pluggade lite och sådant.
Nu börjar snart Andra avenyn och jag hade tänkt göra lite varm choklad och titta på det.
Lite mysigt sådär.
Ville igentligen ut en runda, men det är så himmla mörkt, sen passar jag lillasyster också.
För finns det något mysigare än att ha varit ute och sen är man helt frusen om händer och fötter. Kinderna är röda och näsan är snorig. Så kommer man in, tänder massa ljus och kollar på favoritpogramet och dricka något varmt?
Jag älskar det i alla fall det. Håller ni med ? :)


Usch..vet inte alls vad jag ska ha på mig morgon heller, får se om jag tar mina nya jeans :)
Och en vanlig topp och kanske min nya kappa ? :)

Jajja, ha en mysig torsdags kväll.
Puss

   MUMS! <3


Kommentarer
Postat av: Alice

Jaah jag håller med dig :D

2008-10-10 @ 18:05:27
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0