OM ÄNDÅ ALLA DAGAR KUNDE VARA SÅHÄR

Hejsangulligamänniskor!
Idag mår jag super, fullstänindigt super :)
Kom hem för ett tag sedan, kanske en timme eller något.
Hade personligt handledar (ph) samtal idag, pappa var också med så de tog lite längre tid.
Nu sitter jag och pluggar svenska. Ska redovisa i morgon.

Nog om skolan, imorgon är det Fredag, och då är det Loooooov(e)!
Riktigt skönt, måste dock plugga en del..men ändå.
Och det är idag sju dagar till jag, Louise fyller år.
I'm so happy, I'm so glad!

Imorgon då.. jo först blir de ju då skola, sen ska jag nog hänga med en killkompis hem, much fun! :)
Lördag: Ullared with the girls ;)
Söndag: Mormor ?

That's all.
Kiss 'n hugs!

  Min bebis med Erik, eller hur blev hon söt? :)

Makemebabies.com 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0