NEXT TO YOU, YOUR NEXT TO ME

Hejsan! :)
Har precis druckit upp mitt kaffe och ska snart börja plugga. Kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. Idag hade jag en väldigt bra dag i skolan, den kunde varit bättre men ajja.
Hur har er skoldag varit?
Om några timmar blir det träning också..
Just nu vill jag bara skaffa en ny blogg, nytt namn  (med punkt i mellan www och namnet!) och ny fräsch design :)
Låter inte det bra ?, får se hur det blir med det, Systeryster-Emma kanske kunde hjälpa mig ? (A)
Jaja, medelar i sådana fall. :)
Hejdåkompisar! :)

Dagens Outifit.

                                                                                                                                                                                        
Idag har jag på mig:
Vit bastopp - Gina Tricot (NY!)
Fodral kjol - Gina Tricot
Väst kofta - Gina tricot (NY!)
Halsband - Gammalt
Strumpbyxor - Ålens
Gina Tricot dag idag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0