BEAUTIFUL ONES

Hallåfolk!
Klockan är 17.00, och ska snart dra iväg till träningen.
Vet att de blev lite fel i mitt förra inlägg om mina nya skor, bara så ni vet eller något..;)
Ååhh..är helt dessperat, vill så gärna se ut så här imorgon.
De är förresten de skorna My har där som jag har köppt.
Har spets, så kan sy kjolen, men vi har dock inte gummiband :(
Jajja, får se hur jag gör, Kan nog inte ha de imorgon i alla fall.
Kanske dra till mormor till helgen och sy lite? :)
De skulle varit mycket kul :D
Får väl se,
Idag nu, för en liten stund sedan så har jag kommit på (kom i och för sig på de för länge sedan)
att jag vill heta Karla, riktigt fint tycker jag :) Riktigt fint på engelska eller hur man ska säga.
Får väl döpa mitt barn till de hahh ;)
Ha en fortsatt bra Måndag.
Pusselipusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0