FRIDAY, BABY

Hallåcoolingar!
Idag har jag haft en toppen dag, Super myys.
Mötte upp bror och hans sambo i stan vid ett.
Vi gick runt och tittade lite,sen shoppade jag lite. Fick massa pengar av dom som födelsedags present och lite som julklapp också eftersom att de är borta då.
Sen när de var färdig shoppat så drog vi iväg till en thai resturang, tog kyckling med nudlar, riktigt gott. Men fick smaka helenas också. Mums!
Sen kollade vi lite mer, sen köpte jag min älskling, en chai såklart :)
Yummie säger jag bara! :)
Sen hämtade pappa mig vid halv fyra. Så städade jag lite, vi satte upp min nya tv och sterio :)
Kollade lite SATC och sådant och nu käkar jag glass och kollar IDOL.
Bloggar kanske om något roligt sen?
Pusspusspusspuss

Tänkte att jag fick fota de jag shoppa idag.
 



En cool t-shirt - JC
Spets leggis - Lindex
Vanliga strumpbyxor - Ålens
Nagelack ta-bort - H&M
Cream Puff puder - Lindex
Isadora Maskara - Ålens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0