IT'S COLD OUTSIDE

Hallådär!
Hur har ni det? Här är det bra, det regnar och blåser som aldrig förr.. det är liksom sjukt kalt.
Idag så ska jag bara ta det lungt, kolla på film och dricka varm choklad.
Skulle faktiskt varit super mysigt att gå ut en liten stund, bli sådär super kall. Och sen komma in och tända massvis med
ljus, eller sätta sig framför brasan. :)
Men måste plugga lite också.
Sen så vid halv så ska lillasyster, mamma & jag åka iväg till Malmö, för att vid fyra så ska vi på teater.
High Scool Musical, min sjuåriga lillasyster älskar allt som har med filmerna att göra.
Så mamma bokade biljetter i sommras eller när det var. Så bokade hon till mig också.
Ska kanske se lite IDOL repris nu.
Puss.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0