I WANNA BE WHEREVER YOU ARE

Godmorgon!
Nu har jag ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen.
Blir nog stan idag, får se om jag får med mig någon kjol med mig hem.
Sen måste jag bara ha svart nagelack, det är ju så snyggt!
Annars då..vet inte riktigt.
Gillar förövrigt att hösten är här, det är ju hur mysigt som helt!
Men det har jag nog sagt förr hahh.
Jag fyller ju snart år också, längtar! :)
Jag pratade med en kompis att ha en tjejfest med tema "bloggerskor". Sjukt kul ju.
Men ja, får ju se.. :)
Ha en underbar lördag! :)
Puss

DAGENS LÅT: Picture - Kid Rock & Sheryl Crow

Kommentarer
Postat av: ina

Hmm... vet inte när jag började med den riktigt... Skapade ett konto i början av 2006 tror jag, men jag skrev inte så mycket och sen raderade jag alla inlägg och gick över till att blogga på wordpress.



Hurså? :P

2008-10-11 @ 10:28:20
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0