ELIN GÄSTBLOGGAR! Kissiepissieisthabitch :@

Tjo!
Elin heter jag och jag ska gästblogga här lite då och då ibland. Jag har en egen blogg men den har inte kommit igång än, så nu blir det bloggning här istället! För att få mina inlägg bra och speciella måste jag ta i lite extra och göra något som Louise inte kan/gör... mh. Kanske i framtiden blir det vidioblogg, innan hon blir allt för populär :). Well, nu blir det kul. Haha, något som jag inte har läst så jättemycket är folks komentarer om andras bloggar. Läs eller ej.. Här kommer det!
- Blondinbella | Hur kan man inte älska denna tjej ? Jag förstår inte hur folk kan hata henne. She's great. Jag förstår varför hon har en stor blogg, söt, duktig, klok och gullig, yes you name it!
- Kenzas | Vacker och snäll tjen man texterna är ganska ointrssanta och tråkiga ibland men vad är poängen med alla ciggen på bilderna?
- Gaybloggen | Amir! Bby, Sweet as suger, står för vad han tycker, men vad är meningen med att sjukanmäla sig varannan dag från skolan? Gullig i alla fall. 
-Kissie |HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! HATA! 
Finns det mer att säga? Finns det något att gilla i henna? NEJ!
Puss, snart är jag tillbaks och jag  en viss ''film'' på G, mohaha, du kommer ångra detta Trullsan!



 WHO LIKES YOU?

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad heter din blogg då ? :)

2008-10-07 @ 15:17:01
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Elin

Den har inte kommit igång men:

2008-10-07 @ 15:27:56
URL: http://titselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0