DANCING IN THE MOONLIGHT

Hejdär!
Äntligen så funkar allt igen.
Får väl skriva om allt igen nu x)
Idag har det varit väldigt fint väder här nere, så jag har varit ute och gått vid stranden i fyrtio minuter :)
Väldigt skönt var det.
Sen har jag ritat lite nya klänningar, och dansat runt till "Dancing in the Moonlight".
Pratat med Elin har jag också gjort, vi är så väldigt uppspelta inför på Torsdag då alla bloggorskor ska iväg på bloggawards, ritkigt kul det ska bli att få se allas outfit. :)

Annars då, jo min vecka ser ut att bli bra. Måndag, Tisdag,Onsdag: träning.  Sen kommer mormor på onsdag också.
Torsdag: stan med en vän Fredag: ? Lördag: Gäster.
Mer vet jag inte, but it's looking good.

Ha en fortsatt bra kväll.
Pussar

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0