DAMN BOY YOUR SO FINE!

Hallåhallå!
Hur mår ni idag ?
Jag mår bra, har haft en bra dag.
Gick upp kvart i sju, åt frukost gjorde mig i ordning sen drog vi och hämta bror, sen körde vi till malmö, bk fox där matchen skulle vara vi kom fram vid nio,
vi vägde in oss och lite sådant, sen vid halv ett typ så var de min tur. Jag körde mot en kille och de gick riktigt bra,
de blev 2-1 till han, men typ alla tyckte att domarna dömde fel, och att jag skulle vinna, så de känns mkt bra :)
Kom hem vid halv tre, duscha och gjorde mig i ordning, sen nu har jag precis kommit hem från "Hemmakväll" hyrde två filmer och köppte Ben & Jerrys. Så får prova de ikväll. :)
Det var min dag de,
Har ni haft en bra Lördag ?
Pusspusspusspuss

 MYSIGAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0