AND THEN I BE HAPPY, I SWEAR



Har precis sätt SATC, så bra asså! :)
Imorgon är de lördag, och jag är sååååå glad för det!
Sitter och små fixar med mina nya lösnaglar som sitter på :)
Fast de är så sjukt strörigt för de är så opraktiskt,ska aldrig bygga på naglarna
när jaag blir äldre(!) Åhh..saknar mina korta svarta naglar nu. Lösnaglarna kommer inte
alls bli snyggt till mina kläder imorgon om jag väljer de jag köppte idag.
Nej, ska ta min nya lila kjol istället och typ spetströjan eller ngt.
Och de värsta är att naglarna ser ut som shit efteråt.
Tummen ner för det!
Ännu ett tråkigt inlägg.
Jajja,,
Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Alice

Alltid lika snygga bilder ? :D <3 puss

2008-11-01 @ 21:16:51
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0