LAST REQUEST

Hejsötaste!
Hur mår ni idag ? (:
Jag mår väl bra, kunde varit bättre men men, jag ska inte klaga. :)
Har slöat hela morgonen.. rätt så skönt faktiskt. Ska snart in till stan, ska få klänningen som jag provade igår.
Sen får jag se om jag kaaanske köper den här väskan för mitt presentkort jag fick när jag fyllde år. :)
Kvällen då.. vet inte, familjen ska iväg till min farbror men orkar inte följa med, så får se om jag ringer någon. :)
Är riiitktigt sugen på något asiatiskt idag, asså typ ris och någon gryta med kycklig och kokos mjölk eller något liknande.
Mums! :)
Ska ta och plocka undan lite här, hahh..x)
Pusspusspusspusspuss






Natasha Poly för Fair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0