KEEP SMILIN

Hallåsötamarshmallows! (:
Förlåt för dålig bloggning, en vanlig ursäkt nu..
Men tror att de kommer bli så framöver..
Inte för att typ någon känner till min blogg, men men.. jag känner att jag måste fokusera på skolan, och orkar inte blogga, mår inte så jätte bra just nu. Så känner att jag måste samla mig.  Skriver inte direkt roliga inlägg nu heller så jah..  Men kommer uppdatera när jag känner för det.



I alla fall, har haft en ur-mysig dag idag.
Linn sov ju över så vi har umgåtts, vi var då på bio, vi såg HSM 3 :)
Den var riiiktigt bra asså, hahh, vi har alltid gillar HSM så, ja..x)
Men sen då när den var slut så åkte jag hem, pluggade och sen pratade i telefon med Emma.
Hon ska följa med oss till Tivoli i Danmark den 28 november. Gud vad kul vi kommer ha de säger jag bara! (:
Nej, ska fortsätta se SATC nu.
Pusspusspusspuss
Förresten, grattis alla pappor där ute! (:


Kommentarer
Postat av: Alice

Allti dlite roliga och snygga bilder ! :D

2008-11-10 @ 19:10:19
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0