DON'T LOOK BACK IN ANGER

Hallåpåer!
Sitter och försöker plugga som vanligt, tråktråktråk!
Ska snart börja rensa min garderob, den ser hemsk ut. Massa kläder inproppade, kaos! x)
Tycker faktiskt att de kan vara rätt så kul ibland, om man har rätt musik på så :)
Lyssnar på Don't Look Back in Anger, riktigt grym! Gillar verkligen Oasis :)
Måste fixa mina naglar också efter de där himmla lös-nagel limmet så är de ju sjukt äkliga!
Och lacka dom svarta igen, super coolt tycker jag! :)
Är så glad för min nya tv och sterion också då förstås, :) Super bra är dom! :)
Nej, detta fick bli ett kort inlägg (igen)
Pusspusspusspuss

 Insperation gott folk, insperation! :)
- Filippa

Kommentarer
Postat av: Alice

Plugga på tjejen i know how it´s like har suttit hela dagen och pluggat idag .. as booring !

2008-11-01 @ 21:18:01
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0