AND I'M STRONGER THEN THIS

Hallåbeauties :)
Hur mår ni? Själv är det väl bra, har lite ont i magen bara, blev sjukt många sit ups igår på träningen.. ;)
Har precis tagit en dusch och sitter nu och dricker te, käkar apelsin och lyssnar på gammla britney låtar, var ju typ ett riiiktigt stort fan av henne från jag var fyra tills jag var nio-tio. Kommer ihåg hur jag brukade stå framför speglen och sjunga med min mick jag hade. Och glömmmer aldrig när jag uppträde med I love rock 'n roll för släkten, kommer till och med ihåg vad jag hade på mig, ååhh..gammla minnen.  Saknar när man gick typ på dagis, det var så kul och mysigt :) 
Nej, nu ska jag se Andra Avenyn :)
Pusspusspusspuss

 

 bilder: tagna av mig förra vintern :)

It's been months
And for some reason I just
(can't get over us)
And I'm stronger then this
(enough is enough)
No more walkin round
With my head down
I'm so over being blue
Cryin over you

And I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0