DUHJÄRTAJAG

Hallå! (:
Sitter just nu i skolan, är rätt så trött och min mage kurrar.
Men annars är det bra! (:
Längar tills skolan slutar då jag ska möta upp anna (kompis) i stan för att ta en fika, sen kan kanske kolla lite i affärerna.
Sen ska vi ta bussen hem till mig, ska bli mycket kul.
Och imorgon är det fredag (!!) så himmla skönt. Men men, veckan har ändå gått rätt så fort. Så farlig har den ändå inte varit, Måndagen var väl värst.
Imorgon blir de som sagt en dag på stan med tjejerna (Linn, Elin)

Ska bli mycket skojj, vi ska fika, kolla i stan, käka ben & jerrys (<3) gå på bio och förmodligen se HSM (:
Och sen är det ju rock tema imorgon i IDOL. Älskar rock temat, de blir alltid så grymt på något sätt.
De är inte så jätte många kvar nu, de går fort. Snart är de väl två stycken som står i globen.
Jag tycker i alla fall att Lars ska åka ut, är så trött på han. Han tar de liksom inte seriöst.
Han tar ju liksom plats för de som vill detta så sjukt mycket. Han har ju själv sagt att han inte vill vinna och att
det inte alls är hans grej. De är ju lite synd, för han sjunger ju bra. Han är ju duktig, men blir så irriterad på folk som inte tar de seriöst. Tänk om någon bra skulle åka ut, då skulle jag säkert skyllt på han, hehh x)
Men men, Svenska folket röstar som de tycker, ibland röstar de dåligt. Och ibland glömmer de rösta på dom som är bäst. Så om någon av er favorit åker ut, säg för tusan inte att de är skit dåligt och sådant om ni själv inte har röstat på den. Eller de är klart att man får, men ja.. (ni vet hur de blev med Danny)
Nej, nu ska jag jobba lite om jag orkar. Sen blir de lunch sedan Idrott.
Ha en fin dag, ni (:
Pusspusspusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0