VAD VET DU OM KÄRLEKEN?

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!
Den finfina tröjan här under jag skrev om innan idag kommer från Chicy inte topshop alltså :)
skulle varit riktigt snyggt/sött med lackleggins eller vanliga strumpbyxor hihh  :)




hallåigendär! :)
klockan är 22:14 och jag är lite små trött, sitter och lyssnar på den här låten om och om igen, fast fick den nyss av en killkompis. :) nu ska jag snart göra mig i ordning, imorgon är det hemstudio dag vilket inebär att vi ska vara hemma och plugga. måste verkligen få mycket gjort. en plugg-dag imorgon alltså. "/ tråkigt,men så är det.
får göra det lite roligare med massa te, bra musik och lite sådant mys. hur tråkigt är det liksom inte att bara sitta rakt upp och ner på en stol och plugga. det är "roligare" att göra det roligare..(hur lät det egentligen?)
nu är det av med nördglasögonen av med sminket och börja läsa. :)
älskar verkligen min bok, ni som har följt gömda,asyl,mias hemlighet, jag tycker verkligen ni ska läsa "Emma, mias dotter" ett tips bara :)
nu: godfnatt :)
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Vem fick du låten av nyfiken ?

Hahaha, tröjan var superfin, ska vi köpa en till varandra X)?

2008-11-26 @ 09:58:54
URL: http://elinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0