MISS YOU LIKE HELL



Hejsanflick's&pojk's :)
16.59 jag är sviiin trött, tror jag döör, kommer nog somna fort idag.
Har varit en jobbig dag, men men, ska bli skönt att komma bort ett litet tag :)
Har inte varit ute på hela dagen, tror jag måste komma ut ett litet tag..
Har nästan packat klart, har lite små saker kvar bara.. är så rädd att jag glömmt ngt, hoppas inte det.
Måste göra klart en uppgift idag också, sjukt drygt, men det måste göras.. usch!
ikväll blir det andra avenyn som gäller, kommer inte kunna se det på en hel vecka, vad ska jag ta mig till?? hahh, får se det på svt.se när jag kommer hem på fredag x)
nejj, tillbaka till pakningen och allt det där,
lovar att uppdatera mer i kväll, :)
pusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0