HEYYOU

HallåSötnosar!
Sitter i skolan nu har precis haft lunch.
Idag är det Måndag och höslovet är över. Ska börja räkna ner dagarna till Jullovet nu, läängar!
Ska träna idag, är lite förkyld men får väl kämpa på ändå.
Har lite planer inför veckan, Jag, Linn och Elin planerade att kanske gå i stan på fredag, fika lite och kanske se High Scool Musical, ska bli riktigt mysigt i sådana fall. Sen får jag se om jag och systeryster Emma kanske ska träffas, gå i malmö, ska köpa en svart sammetskjol på monki. Måste ha den! ;)
Sen på Torsdag (hahh, hoppar mellan dagarna) så ska jag och Anna (kompis)  träffas. Ska bli riiktigt kul.
Mer är inte ritkigt bestämt än, de vanliga. träning och plugg och de vanliga tråkiga sakerna i louise liv,.
Idag ska jag få sluta lite tidigare, ska sluta halv två. Ska följa med Pappa och lämna Gustav & Helena, kommer bli rätt så jobbigt. Men vill i alla fall föjla med.
Jaja, Ha en fortsatt bra Måndag.
Pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0