JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG, OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG HATAR MIG




Hållafolk! :)


Sitter i skolan, ska börja jobba igen nu efter lunch. Innan såg vi film, Wall-e, sjukt tråkigt, har redan sätt den ju. Jajja, man slapp plugga i alla fall. Nu ska jag fortsätta läsa min himmla engelskbok. Girl's in Love heter den, den är riktigt bra *höhö* Ska i alla fall träna idag, inget annat planerat, ska väl plugga lite också.
Åhh..jag är sååååå shopping sugen, vill verkligen köpa den kjolen här under. Ha till en vit tisha eller en svart. Jaah..vet inte, måste i alla fall till stan i helgen, har inte köppt en ändå julklapp, okej till lillayster, men inte till någon annan. Vi ska som tur är inte vara så många, så behöver inte köpa till speciellt många x)
Är rätt så sugen på att köpa en sådan klänning med bara ett axelband, hur snyggt som helst! Men vet inte var det finns, och tycker det är onödigt att köpa en till klänning, eftersom att jag redan har min svarta volang som jag köppte på H&M. Så om jag nu kan köpa glitter kjolen så ska jag ha den på nyår, och sen klänningen på julafton med ett par färgade ben :)
Det blir parfect.
Ska fortsätta plugga nu,
pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Paulina Levo

RE: Jättefint skrivet :) Och det är inte konstigt att du blir lycklig av shopping, det blir jag med! Haha.

2008-12-17 @ 15:58:12
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0