BUT YOU KNOW I'LL BE THERE




Hejljuslyktor! :)
Ska om en stund dra till träningen, har ju inte tränat sedan förr förra veckan, veckan innan gamleby alltså. Har saknat det faktiskt, men idag gäller det igen, kommer säkert dö av trötthet hahah x)
Och jaa, idag var det en vecka sedan vi drog iväg till gamleby..saknar det också, som f*n.
Idag har jag typ pluggat och lullat runt, fick pluggat en del, men inte så mycket som jag skulle viljat..måste tyvärr fortsätta ikväll *suck*, men men that's life.
Och imorgon börjar skolan igen, usch hatar dom sista dagarna, måste man stressa som tusan för att få in sina terminsmål på EDS'n och allt det där, gillar abslut kunskap och allt det där, men det är sjukt stressigt hela tiden.. usch, ge mig lov,lov,lov(!!)
Got to go,
Pusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: A

Haha tack tack. Är så jävla trött på att plugga ! jag är alltså skoltrött ! x)

2008-12-08 @ 17:00:38
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0