whachmewhatchyou.

Hej.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute i solen med min käraste vän mp3'n x)
Sen kom cecilia o fika och lite sådant. Sen drog vi ut till någon butik på landet, såg en jätte mysig kofta, funderar på att köpa den, eftersom att den var jätt så lång så kunde det varit snyggt med en svart fodral-klänning till. Mysigt sen på hösten ju. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer..
Förutom att jag var ute en liten sväng på stranden efter maten.
Har börjat greja med bilder på picnik sjukt roligt. Har gjort det en hel del nu på kvällen faktiskt.
Nee, nu ska jag gå ner och göra en kopp te och ta en banan. Och sen snart blir det SATC.
puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0