How You Remind Me.

Hejj.
Klockan är 12.21 och jag har redan hunnit med lite idag faktiskt.
Hade ju utveckligsamtal i morse, 07.30, där vi pratade om mina mål inför terminen, så fick gå upp redan klockan halv sju. Sen när jag kom hem var väl klockan halv nio ungefär.. tog det bara lungt då.
Sen nu så har jag dammat och damsugit mitt rum, det behövdes. Så nu är här rent och fint igen.
Får se om jag orkar rensa min garderob sen.  
Nu ska jag snart gå ner och ta lite lunch..rester sedan igår, den goda salladen med kycklig, tsatsiki och bröd, mums.
Sen skulle vi kanske åka till svedala.
Uppdaterar sen.
Puss.
L.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas din dag har varit bra. Puss(har länkat din nu)

2008-08-21 @ 19:30:45
URL: http://elinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0