Den maximala hastigheten.



Hallå Snyggon.
Är ganska så dålig på det här med bloggandet.. men känns inte så lönt när man vet att det är ingen som läser. Men fortsätter lite till, och ser hur jag känner sen. Skrev i alla fall ett inlägg i går, men det kom tydligen inte med sen, så blev irriterad.
I alla fall. Idag vaknade jag vid tio och gick ner och käka frulle och gjorde mig i ordning sen drog jag in till stan ( Trelleborg ) med mamma och lillasyster och tittade lite.. mamma köpte en hel del, men har typ inga pengar. Och vi ska ändå in till Malmö innan skolstarten.. har en hel del jag vill ha då. :) så det blir kul då ju.
Jah.. i kväll blir det en mysig kväll med lillasyster, ska passa henne eftersom att päronen ska på kräftskiva. Så vi har hyrt lite filmer, och jag ska göra tacos åt oss och lite sådant.
Nu ska jag ner och ta en portion nudlar, mums.

Dagens outfit dådå..

Jeans shorts : Vero Moda
Brun Kofta : Gina Tricot
En orange topp : Gina tricot
Armband : Gina tricot
Rött nagelack : wondernail, "summer red " HM
Puss o Kram.
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0